NAPIŠTE NÁM

Vaše názory jsou pro nás velice důležité

V případě jakýchkoliv podnětů, postřehů, nebo návrhů, neváhejte nám je sdělit a využijte možnost komentáře na této stránce, popřípadě nás prosím kontaktujte na e-mailu: petr.macejka@udimo.cz

202 komentářů

  1. Věra Jurinová

    Dobrý den, je uvažováno s vyznačením pruhu pro cyklisty podél silnice na ulici 1.máje? Jedná se o hlavní tah městem, jsou zde byty, úřady, obchody a stává se velmi často, že při vycházení z budovy nebo při odbočování chodce do ulice Vrchlického se kolem Vás vysokou rychlostí prožene cyklista, takže hrozí zranění jak chodce, tak cyklisty.

    Odpovědět
  2. Marta Madejewski

    Dobrý den,
    mám připomínku ohledně integrované dopravy. Bylo mi sděleno, že ve zlínském kraji integrovaná doprava funguje. Asi nebyl úplně jasně podán můj dotaz. Moje představa integrované dopravy je např. doprava IDS JMK/ Jihomoravský kraj, kde je jízdenkou a spoji propojena jak městská doprava, tak vlaky a autobusy. Vím, že to není jen v kompentenci města Kroměříž, ale jedná se o této koncepci a změně do budoucna na úrovni celého kraje?
    https://www.idsjmk.cz/cenik/Cenik.pdf
    Dále mám dotaz ohledně cyklotras. Bude se nějak upravovat průjezd kolem Výstaviště Floria, kde zadní cesta je rozhodně pro cyklistu příjemnější a bezpečnější, než hlavní silnice přes Vážany? Bohužel u Floria na cyklistu není nikde žádnou značkou a možností oboustranného využití komunikace myšleno.
    Zvažuje se vytvoření a vytištění nějaké cyklomapy pro Kroměříž? Mimo oficiálních map jsem nic malého a praktického v info centru neobjevila a vím, že v ČR je momentální boom výletů na kole a je škoda, že kromě trasy podél Moravy, zde na cykloturisty není vůbec myšleno. Pokud opět srovnávám s jinými kraji, bohužel jsme zde pozadu.
    Ano souhlasím, že spoustu místních cyklistů zde jezdí hodně nebezpečně, hodně mladých na chodníku a naopak starších spoluobčanů, i při špatné viditelnosti bez světelného označení a ve tmavém oblečení. Nedivím se, že jsou pak chodci a řidiči naštváni. Také chápu důvody cyklisty, kdy se cítí nebezpečně a nemá jinou možnost. Opět doporučuji vysvětlovat, že v takovém případě se kolo po chodníku vede, osvětu a letáky stále nutit a vysvětlovat…třeba to některým i dojde.:)
    Ještě prosím o upřesnění, zda se plánují nějaké nové přechody, nejlépe řízené semafory, v ulici Havlíčkova? Zde je život chodce opravdu v ohrožení a vzhledem k blízkosti Květné zahrady, nemocnice, škol a soudu, je dnešní stav nedostačující.
    Děkuji předem
    Marta Madejewski

    Odpovědět
  3. Alois Hýža

    Pane Macejka, mám za to, že nejnovější rozhodnutí Dopravní komise o zákazu vjezdu cyklistů do Vodní ulice je mírně ironicky řečeno výplodem chorých mozků. Jaký komentář by jste k tomu přidal?

    Odpovědět

Vložit komentář

Vaše emailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *

NA ZPRACOVÁNÍ SE PODÍLÍ:

ZADAVATEL
Město Kroměříž

ZPRACOVATEL
UDIMO, spol. s r.o.

Ing. Petr Macejka Ph.D (zpracovatel PUMM)

ŘÍDÍCÍ SKUPINA

Mgr. Jaroslav Němec – předseda řídící skupiny

Mgr. Vít Peštuka (místostarosta)

Soňa Borková (koordinátor PUMM)

Mgr. Monika Doláková, DiS. (odd. dopravy a silničního hospodářství)

Ing. Hana Kubáčková (odd. územního rozhodování a stavebního řádu)

Pavla Litvinová (odd. územního plánování a státní památkové péče)

Lambert Hanzal (odbor služeb)

Ing. arch. Radmila Vraníková, Ph.D. (architektka města)

Mgr. Petr Sedláček (Kroměřížské technické služby, s.r.o.)

npor. Bc. Petr Vařecha (PČR – Dopravní inspektorát)

 

PRACOVNÍ SKUPINY
Pracovní skupiny jsou tvořeny z řad zástupců objednatele, zpracovatele a odborníků na danou oblast věnující se všem konkrétním dílčím tématům v rámci SUMP.

VEŘEJNOST

PODNIKATELSKÝ SEKTOR

VEŘEJNÝ A NEZISKOVÝ SEKTOR